Tel. 02227 92060
kontakt@gfo-klostergarten.de

Jobs

Deine Karriere bei der GFO - in einem unserer Zentren oder einer anderen Einrichtung im GFO-Verbund.

Erfahre mehr

Service

Service

Service Unter unserem Service finden sie alle wichtigen Informationen über die Veranstaltungen & Termine im GFO Zentrum Klostergarten Bornheim, die Kontaktanfrage und den Newsletter.

Tarihler & Etkinlikler

GFO Klostergarten Bornheim-Merten, çeşitli tesisleriyle renkli ve canlı bir topluluk tarafından karakterize edilmektedir. Burası açık bir mahalledir, komşular ve ilgilenen insanlar hoş karşılanır.

Aşağıda yaklaşan etkinliklerimizin duyurularını bulacaksınız:

Haber Bülteni

GFO Klostergarten Bornheim çok sayıda teklifi, avantajı ve hizmeti tek bir çatı altında birleştiriyor. Her zaman bir şeyler oluyor. Sizi bu konuda bilgilendirmekten mutluluk duyarız. Aşağıda bilgilerimizi bir bülten şeklinde bulacaksınız.